Vili in Špela sta razmišljala, kako vam lahko olajšata nakupovanje v spletni trgovini. Odločila sta se pripraviti vodnik:
KAKO NAKUPOVATI V NAŠI SPLETNI TRGOVINI.

Sledite spodnjim korakom. V primeru, da se vam kje zalomi, ali pa še vedno ne uspete opraviti nakupa, nas lahko vedno kontaktirate na info@sivili.si ali pa na telefonski številki 073864070.

1. POIŠČITE IZDELKE
Izdelke lahko iščete na dva načina.
a. V meniju na vrhu strani najprej izberite glavno kategorijo, ki vas zanima (oblačila, sobica, nega, …). Potem pa lahko izberete še podkategorije (hlače, majice, gnezdeca, posteljnina, …). Odprli se vam bodo vsi produkti, ki so na voljo v posamezni kategoriji.
b. V iskalnik levo zgoraj vpišite vrsto izdeleka ali ime (lahko tudi kodo) dotičnega izdelka. Iskalnik vam bo prikazal izdelke, ki sovpadajo z iskanim.

2. IZBERITE IZDELKE
Ko boste izbrali kategorijo, se vam bodo odprli vsi izdelki, ki tja sodijo. Razporedite si jih lahko tako, da na desni strani izberete še podkategorije -> velikost, spol, … (tudi tukaj lahko ponovno menjate podkategorije)
Ko imate izbrane in razporejene izdelke, z miško kliknite na izbrani izdelek. Odprla se vam bo predstavitvena stran izdelka. Tukaj boste našli opis izdelka ter možnosti za izbor velikosti. Kliknite na željeno velikost, izberite količino in nato kliknite na gumb »dodaj v košarico«. Stran vas bo obvestila, da je izdelek dodan v košarico. Na desni strani se bo pojavil gumb »prikaži košarico«, kjer lahko zaključite nakup ali pa z nakupom nadaljujete.

3. PREVERITE KOŠARICO
Košarico lahko vedno med nakupovanjem preverjate sproti, na desni strani spletne trgovine. Ob kliku na ikono KOŠARICA se vam bo odprla celotna košarica, kjer lahko pregledate, ali ste izbrali prave izdelke, velikosti, barve, …
S klikom na gumb NADALJUJ NA BLAGAJNO boste preusmerjeni na stran, kjer boste vnesli svoje kontaktne podatke ter izpolnili vse potrebno za zaključek nakupa.

 

4. ZAKLJUČEK NAKUPA
Na vrhu strani, kjer zaključujete nakup, je okence, kamor vnesete kodo za popust, če jo imate. Potem pa sledijo polja, kamor vnesete podatke plačnika. Na desni strani lahko izberete tudi drug naslov za dostavo in pustite komentar ob naročilu.
Spodaj ponovno preverite vaše naročilo in izberite način dostave (GLS, Pošta, …). V primeru, da bo vaš nakup znašal nad 60 €, bo poštnina brezplačna in vam je program ne bo obračunal. Na koncu izberite še način plačila (predračun, po povzetju, …).

S klikom na gumb »KUPITE SEDAJ« ste nakup zaključili. Prejeli boste elektronska sporočila s podatki o nakupu in vseh naslednjih korakih.

 

REGISTRACIJA – ALI JE NUJNO POTREBNA?
Seveda ne. V naši spletni trgovini lahko kupujete tudi kot gost, vendar ima registracija svoje prednosti.

  • Ob registraciji si spletna trgovina zapomni vse vaše podatke, zato jih ne potrebujete ponovno vpisovati.
  • Z registracijo postanete »član kluba« in pri vsakem nakupu prejmete točke zvestobe. Z zbiranjem točk zvestobe prejmete tudi določene ugodnosti.
  • Kot registrirana stranka imate dostop do svojega osebnega računa, kjer lahko preverjate vsa vaša naročila, dostavo, točke zvestobe, …

Registirate se lahko s klikom na okence »MOJ RAČUN«, ki se na strani nahaja zgoraj desno.
V polja vnesite svoj elektronski naslov ter geslo in potrditev boste prejeli na navedeni elektronski naslov. S klikom na ikono »MOJ RAČUN« pa se lahko tudi prijavite v vaš osebni račun, če ga že imate.

KODA ZA POPUST
V primeru, da imate aktivno kodo, jo lahko vpišete v košarici v polje »KODA KUPONA« in kliknete »UNOVČI KUPON«. To lahko storite tudi ob zaključku nakupa. Program vam bo sam obračunal popust. Vrednost kupona je že vnaprej določena in izraža popust na določen izdelek ali celoten nakup. V primeru, da so artikli že v akciji, vam kode program ne bo upošteval, ker se popusti ne seštevajo. Koda je veljavna le do določenega datuma.

 

[]